22. februar 2010

God mandag

Det har vært en veldig fin helg, bortreist. Det kom invitasjon til spilling og sosialt samvær og da er jo ikke jeg den som må tenke to ganger. *s*
Så jeg pakket klær, Kongle, Kongle-mat, satte på litt varme, plukket opp noen venner og dro.

Det ble veldig hyggelig på lørdag, med pizza & kosemat utpå kvelden. Spill var kjempegøy, selv om pc'n min gikk varm og trengte en pause. Timene gikk fort, og det ble lite søvn. Men det var vel verdt det. Det var rett og slett veldig koselig :)
Jeg klarte såklart å glemme laderen til pc'n min når jeg dro på søndag, typisk, men jeg får den tilbake idag.

Idag har startskuddet gått for intern ol også. Det blir artig, jeg elsker konkurranser. :D

Iløpet av hjemmekvelden ikveld skal jeg få gjort et par prosjekter. Det skal henges opp et bilde, det skal lages yummy mat, jeg skal på en liten skattejakt og det skal vaskes klær. Pluss litt ymse rydding & bæring av ved. Nå er jeg lei av å fryse så ikveld skal jeg fyre til vinduene mine gløder, hehe.

Jeg er litt trøtt og sliten nå, men det har altså vært en så fin og koselig en helg. *s*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar