23. februar 2010

Snø...

Jeg er passelig lei vinter, kulde og snø nå. Men det bekymrer tydeligvis ikke værgudene, for det snør. Igjen.
Jaja, det blir vel vår...en eller annen gang...

Skattejakten igår resultert i to leselamper med festlig motiv. Skattejegerne var svært fornøyde. Det er mye man kan gjøre på en helt vanlig hverdag for å løfte stemningen litt. Skattejakt ftw :D

Forøvrig har jeg måttet innrømme at jeg har solid beslutningsvegring. Igår var jeg innom en butikk og fant megselv brått stående og se på gulvtepper på salg. Nå trenger jeg et gulvteppe, og salg er alltid fint. men jeg dro derfra uten...for jeg klarte ikke ta en avgjørelse. *sukk* Det er ganske slitsomt faktisk. Jeg bruker lite penger på den måten ja, men det er fryktelig frustrerende. Lurer på om det blir noe gulvteppe på meg iår....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar