6. april 2010

5 dager

Og ingen blogging ?? tsktsk.

Vel, jeg har vært opptatt. Det har vært påske. Med skikkelig kjipern vær de første dagene, men det stopper ikke nødvedigvis koselige dager.
Jeg har malt egg, laget vafler i enorme mengder, mumsa mange av de selv, bakt boller, spilt brettspill, lest og løst kryssord, og hatt aksjon rusken i bilen min. Det har vært mange deilige fridager, akkurat hva denne damen her trengte.

Det har vært ting som sto på listen over ting å gjøre som ikke ble gjort, men det er helt greit. Det kommer flere dager. Flere fridager. Flere ferier. Mere tid sammen.

Jeg kan føle varmen, våren, solen. Og at jeg våkner litt. Vært i dvale, det er på en måte godt det og. Gå på sparebluss. Men det er virkelig mye mye bedre å kjenne at man våkner. Strekke seg. Kjenne at interessen faktisk er der, enda. Og at det er fint.
Fint å leve. Å være til. Å puste.

Fint. Det er fint.

Og med litt flaks, så blir det veldig fint. Etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar