25. april 2010

Dualities

På øret, veldig veldig lavt, Tarja Turunen - Oasis.

I livet. Kameraet & lek. Fjoll, tull og veldig mye sjuke ting. Idag har jeg tatt bilde av Nasse Nøff på fylla. Nasse Nøff som har hengt seg. Nasse Nøff som røyker. En legomann uten hode og med bare en arm. En pappeske adressert til Timbuktu, med en venn oppi. En berte som danser. Bilde av bilder. Bilder av øyeblikk.
Fingeren på knappen. Par sekunder mellom hvert bilde.
Fyller minnekortet. Tømmer det. Fyller igjen.
Fyller og tømmer.
Repeat.

Det føles som om jeg dokumenterer livet, eller prøver. 7-8 bilder av samme motiv, med ørsmå variasjoner.

Og akkurat slik føles det. Jeg er ikke der. Jeg er bak linsen. Jeg ser bildet, men jeg opplever det ikke.

Det er en annerledes vår. Det er et annerledes liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar