8. mars 2010

8 mars, innlegg nr to.

Jen kom på, jeg må kanskje oppklare litt om det der med infam. Særlig all den tid hele bloggen min er gjennomsyret av hvor snilt et menneske jeg er, hehe.

Jeg -er- snill. Jeg bøyer meg baklengs for venner. Jeg prøver å finne alle løsninger for at "mine" skal ha det bra. Jeg setter meg selv bakerst hvis noen jeg liker trenger det. Jeg går på akkord med meg selv og hva som er best for meg hvis det betyr at de jeg gladelig omgir meg med får det bedre.
Gleden i dette kommer av seg selv, jeg vil helst ikke ha noen takk engang. Jeg vil bare at mine har det så bra som mulig.

Men hvis du er ute og herjer det til for meg... Med viten og vilje er ute etter å klundre opp mitt liv, eller mine nærmestes.... Vel. Jeg er ikke så grei da. Jeg er ikke snill lenger. Jeg viser ingen nåde. Jeg fryder meg over å spenne beina vekk under deg. Det gir meg en følelse av tilfredstillelse å se deg nede.

Kanskje det tar meg uker, eller måneder...eller år. Det er ikke viktig.
Jeg har det ikke travelt.

Det som er viktig er at folk lærer.....ikke kødd med meg eller mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar