4. mars 2010

Skyfri himmel

God torsdag :)

Jeg har fridag ettersom jeg skal jobbe på lørdagen. Har nett kjørt noen venner avgårde, fulle av smil og planer for dagen, svimset innom en butikk og handlet grønnsåpe. Kom hjem, satte på kaffen, vasket stuegulvet og hang opp klær. Nå er det rent, det lukter grønnsåpe & kaffe, solen skinner og det kvitres i vilden sky utenfor.
Livet er bra.

Jeg har begynt å henge opp klær til tørk inne nå, istedet for tørketrommelen. Spare litt strøm der man kan, men det er upraktisk og ugg med klær hengende overalt.

Etterpå skal jeg rydde vekk klær og vaske soverommet mitt. Og skifte på en seng, slik at jeg får full vaskemaskin og.

Men først skal jeg drikke kaffe i fred og ro....det er bare så vannvittig deilig, det er ikke noe jeg får gjort ofte lissom....

Vurderer kakebaking evt vafler og. Får se. Er liksom mer gøy det hvis man skal ha gjester...

1 kommentar: