19. mars 2010

Påskeegg :D

Jeg fikk påskegaver igår. Det er alltid hyggelig med en liten oppmerksomhet eller to. *s*

Og idag har jeg jammen fått en liten oppmerksomhet på jobb også. Ny pult :)
Da ble jeg glad, fikk sånn fin som kan heves og senkes. På den måten kan jeg variere arbeidsstillingen min ganske mye i løpet av en dag, noe ryggen min setter veldig stor pris på.

Juhu for påskeoppmerksomheter. :)

Mine venner er desverre ikke helt i form. Det er litt dumt, vi hadde planer for en gøygøy helg, men noe må nok utgå. Prioritere å finne tilbake til god form, det gjelder å holde seg friskest mulig nå som ferien snart er her :P

I ettermiddag er det min tur til å lage middag, men jeg er litt usikker på hva jeg skal lage til kresne venner med sår hals. Taco utgår, og det er synd, for det hadde jeg gledet meg til.
Ackja...potetmos glir lett....gratinert kanskje, litt mer spennende enn helt plain. Hm, jeg får surfe litt på matprat idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar