27. mars 2010

Jobbelørdag & regnværsdag

Det regner masse masse. Og det er snart påskeferie. Jeg har idag og tirdag igjen før jeg tar skikkelig langfri, det skal bli kjempefint å bare vase hjemme og roe ned.

Iløpet av dagen idag skal jeg skrive handleliste, det blir noe ekstra på den. jeg har lovet noen venner å være med på maling av påskeegg, og da må man ha egg. Og etterpå sitter man jo igjen med så masse egg...så da kan man lage vafler. Men da må jeg huske å handle sukker...

Usj, jeg er veldig lite glad i å planlegge sånn, jeg rett og slett misliker det. Og så glemmer jeg alltid noe :(
Vel, jeg skal gå og hente et ark og begynne på listen.

Det er foresten ikke så veldig mange dagene til jeg skal feire mitt eget lille personlige påskemirakel også. Jeg har ikke feiret det før, så det er jammen på tide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar