6. mars 2010

Helg. Lørdag. Jobb

Tittelen oppsummerer det meste. Og det er strålende fint ute. *sukk*

Jaja. Jeg jobber, det må man faktisk for å holde cash-flow'en igang. Og det er jo greit. Det er ikke så ille å jobbe lørdager, egentlig. Jeg hadde sikkert ikke gjort noe vettugt uansett om jeg hadde hatt fri...men det er rart med det. Helgen blir litt kort....lissom.

Imorra er det fridag dog, og jeg skal i bursdagsfeiring til min lille nevø som ikke er så liten mer, han har blitt stor skolegutt. Det blir koselig.

Vel, det er en litt sakte dag på jobb, men jeg var forberedet på det så jeg har tatt med et kryssordblad. Løse løse...

3 kommentarer:

  1. lørdager er lagd for skikjøring i trysil, ikke arbeid ! kom deg til fjels !

    SvarSlett
  2. Var det en invitasjon? *s*
    Jeg har aldri stått på nedoverski jeg faktisk...

    SvarSlett
  3. Absolutt *s*
    Jeg guider deg gjerne en dag i trysil

    SvarSlett