14. januar 2010

AHA!

Nå skjønner jeg hvorfor råsa-bloggingen min ikke har tatt av. Det er liksom ingen som tilbyr meg penger for å blogge positivt om noenting. Og det ramler ikke inn hverken gaver eller vareprøver eller annet. Jeg har jo såklart lurt litt, jeg skriver jo drivende godt og jeg har tross alt en kvalitativ leserskare, selv om den er liten.

Ifølge linken her så er jeg rett og slett for gammel. Det er en stund siden jeg var 14.
http://www.aftenposten.no/meninger/kommentatorer/bjorkeng/article3464618.ece

Så skulle man tro at det fantes et marked for profilering av piggdekk, posesuppe, plugger, høye sko, tørrmopping og andre lure og hurtige løsninger for alene-mamma'er i farta. Men nei.

Dog, da kan jo mine lesere føle seg helt helt sikre på min integritet. Jeg er ikke kjøpt og betalt. Og for de som husker forrige høsts tur til haugenstua-gutta...det var noe helt annet. Det var bare lille meg som prutet litt...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar