15. januar 2010

Oh ljuva fredag.

Det er snart helg, og det skal bli fint.

Igår surfet jeg litt på Finn gies bort. Vi liker finn gies bort. Ikke det at jeg egentlig var ute etter noe spesielt igår, men man vet aldri hva man kan ramle over av ting man egentlig ville hatt bruk for.
Igår så jeg en annonse for snille høner. Got me thinking....snill høne? hva er egentlig en snill høne? Det motsatte av en slem høne antageligvis, men kan en høne være slem ? Prøver å se for meg hvordan en slem høne ville vært, det er ikke så lett...
I min ellers planløse surfing på finn fant jeg en 'liten ting' jeg sendte en mail på. Spennende. :) Og så sjekket jeg litt på pusekatter for bror type liten. Mye fine katter, så en jeg nesten kunne tenkt meg selv...men jeg besinner meg. Ingen katt til, ikke nå.

Skogens Kongle oppdaget en aldeles lekker liten sak utenfor vinduet sent igår kveld. Han sang. Åhjelp som han sang. Og gutten har en veldig stemmeprakt. Ikveld skal jeg bruke sov-i-ro.

Hm, må avslutte, det kom på en litt annerledes oppgave. Jeg skal få lov å lage øvelser til oss. Litt omveksling er ålreit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar