23. januar 2010

Dustete svindlere.

Savnet etter Ulven ble stort. For stort. Ihvertfall når jeg oppdaget en aldeles vannvittig flott og vakker Dobermanntispe i oslo. Så jeg slang avgårde en mail angående dyret. Det kan jo ikke bli feil med Ulvens Eft.

Det tok noen dager før jeg oppdaget at svaret på mailen hadde havnet automatisk i spam-mappen. Pussig. Men greit nok, jeg åpnet og leste....og selvfølgelig, frekkheten og idiotien kjenner ingen grenser. På svært gebrokkent norsk blir jeg forklart at eier tok hunden med seg til kamerun når han skulle dit på jobb, og at hunden mistrives og at han nå leter etter godt nytt hjem i norge. Alle vaksiner er selvfølgelig fulgt, hunden er frisk og grei med barn og andre dyr, og på alle måter verdens beste hund. Og kunne jeg bare sende fullt navn og adresse slik at han kunne fortelle transportbyrået hvor hunden skulle transporteres.

Ja riktig. Grr. Tullinger og tosker.

Jeg burde kanskje spille med og se hvor lang tid det tar før de ønsker penger for veterinærkontroll, transportutgifter og alt hva annet de kan finne på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar