12. januar 2010

Bedre

Alt føles litt bedre når temperaturene stiger. Det er ikke helt sommer enda, gradestokken på bygget tvert imot her viser minus 17, men det er bedre enn den dagen den viste minus 30-og-mange.
Ny type te og. Det er høyt på juhu-skalaen, begynte å bli bra lei firstprice gul nå.
Bilen startet uten hjelp idag tidlig, det er første gang på veldig mange dager. Alt i alt, ting er hakket hyggeligere enn det har vært.

Jeg har fremdeles lyst på å grave meg ned på jobb, idag blir jeg ikke ertet, men det er bare et spørsmål om tid selvfølgelig. Bare vennligsinnet erting, men likevel ganske...usj. Ikke min feil engang, jeg har ikke gjort noe, jeg bare er her og jobber, men likevel ender det opp med at jeg rødmer dypt og inderlig og aller helst bare vil slippe. Ack, disse små problemene man har, hehe.

Det er snart karnevalstid, og jeg ramlet over et aldeles uber-cute kostyme på ebay. Vi liker ebay. Tror nok det må bli en sånn jaguardrakt. Katter med klør er kult:)

Etterpå, når jeg kommer hjem, så skal jeg sjekke Diablo-platene mine. Fikk så brålyst på å spille igjen. Det er ikke umulig at de platene er utslitte, men om de er så har jeg funnet de grisebillig på nett, så da blir det bare handlet inn nye :) Vi liker playx.no og play.com også:)

ps, og før jeg rakk å poste denne bloggen så ramla 'problemet' mitt inn. *sigh* Ackja.

Jaja, jeg jobber på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar