15. januar 2010

Hemningsløst Skryt

Her kommer en veldig veldig takknemlig hilsen til gutta på Falck. Dere er en gjeng vannvittig flotte, hyggelige og hjelpsomme mennesker!
Ja, ok, jeg var litt irritert den dagen jeg måtte vente så lenge, men det var mange i kø den dagen, jeg forstår det. Og dere er alltid like blide og hyggelige uansett hvor uggent og kaldt det er, og uansett hvor mye dere har jobbet. Som kunde i Falck føler jeg meg ivaretatt.

Dessuten er det ganske fint at dere bare er kjekkaser, hehe. :)

Mine helter, i ikke-prioritert rekkefølge; gutta på Falck, gutta på Haugenstua dekk, gutta på Bilxtra....i det hele tatt, gutter som hjelper med bilen min frivillig (la oss se bort ifra at de får betalt) er helter. Mine helter.

Travle alene-mamma'er på farten trenger helter. Jeg har en drøss av de. Men hey...det er alltid plass til flere. Hvis du føler helte-genet trenge seg på så er det bare å ringe...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar