21. januar 2010

Sabla haier!

Nå er vaskemaskinen i hus. Dvs, akkurat nå er den faktisk ikke inne i huset, men ute på henger. Den kommer nok inn også, litt utpå kvelden.

Men fy søren så irritert jeg ble når jeg kjøpte den. Når valget sto mellom å handle den på nett og få den kjørt hjem til noen kroner ekstra, eller å hente den selv gratis...ja, da valgte jeg å hente den selv. Og når da selgeren likevel vil jeg skal betale frakten, ja, da blir jeg ganske irritert. Ok, jeg burde ha lest den lille skriften på websiden og sett at "pris fra web til butikk kan variere noe". Jeg hadde bare ikke i mine villeste fantasier trodd at jeg fremdeles måtte ut med frakten når jeg vitterlig hentet selv. Haier. GRRRR.
Elkjøp. I hate you. Og jeg sverger på aldri å handle noe der mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar