18. januar 2010

Jeg gjør det såå feil...hrmpf.

@home. Planløs surfing. Burde selvfølgelig trent, men er helt blærk-lei-og-giddalaus.
Det kommer seg nok etterhvert.
Uansett, i min surfing ramlet jeg over følgende artikkel. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=579097

Jeg tror jeg har skjønt det, ikke bare må man være 17-og-litt, at the most, men man må visst også legge ut bilder av antrekk (hallo? antrekk? det som ramler først ut av tørketrommelen i kaoset om morra'n), bilder av leiligheten (det er nok kulere med hvitmalt shabbychic 2 roms i oslo enn trekkfull, grønn kåk fra 60-tallet midt i skogen), bilder av seg selv og venner på et eller annet hipt inn sted (hm. Her er jeg helt blank altså) & man bør på alle måter stråle velykket norsk vakker ungdom.

Vel, jeg skal legge ut bilder av tørketrommelen min med åpen dør. Noe av det som velter ut er det jeg kommer til å ha på meg. Jeg skal legge ut bilder av det lille grønne i skogen. Ja, det er selvmalt. Jeg skal legge ut bilder av volvo-Dyret, vi elsker volvo-Dyr. Og neste gang snille fine flotte Falch gutter er her skal jeg knipse de og legge ut det og.

Hadde jeg bare ikke vært stresset, 36, overvektig og singel alenemor...og i tillegg en smule attraktiv....så ville jeg nok måtte hatt større postkasse til alle gratisproduktene som hadde rast inn.

Idag har jeg forøvrig ringt etter sånn vaskemaskin reparatør menneske. Litt småkrise at vaskemaskina er syk. Hm, burde jeg legge ut merket på maskinen og mailet blogglink til produsenten tro?

Nå burde jeg skrevet noe om at blogg-reklame er helt trist, men siden det er en bitteliten sjanse for at det ramler inn tilbud om å reklamere for et spesifikt merke plugger til bilen ellernoe så tar jeg ikke sjansen. ;)

Jeg stikker og trener. Nei, ikke på noe moderne senter, jeg snører joggesko og labber en tur i Guds frie natur. Helt gratis. Helt sunt. Og helt fritt for reklame. Her i skogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar