23. januar 2010

Jobbehelg

Lørdag er liksom ikke så gøy å jobbe. Jeg er ikkenoe glad i jobbehelger. Jeg er faktisk så lite glad i det at jeg mer enn en gang har vurdert å gå ifra meg lørdagsvaktene mine. Men, skal man leve så må man jobbe. *sukk*

Igår var jeg forresten innom Spaceworld. På leting etter et spill. Jeg har det fra før, flere eksemplarer, men de er rett og slett blitt utslitt av mye bruk. Så, Spaceworld, kjøpe enda ett eksemplar. Men, etter en samtale med en så utrolig flink og serviceminded fyr der så endte jeg opp med å reise hjem uten spill. Han forklarte meg nemlig at spillutvikleren gav mulighet for å laste ned spillet fra hjemmesiden så fremt man hadde cd-key'n. Og det har jeg jo, flere stykker av. Så jeg dro hjem og lastet ned spillet, installerte og prøvespilte. Like lykkelig som en møll i et lampeutsalg :)

Nå er det forøvrig på tide å ta skjerp med 'ferien' også. Den juleferien min som skulle vare 3-4 dager har nå vart i flere uker. Tiltakslyst, fremmedord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar