13. januar 2010

Annerledes

Idag er jeg annerledes. Med vilje. Gårsdagens lille test med sjef nr 2 viste jo at jeg er altfor kjapp. Kjapp er bra, men det øker risikoen for feil også. For å minske risiko for slurvefeil så ønskes det da litt mer tidsbruk.
Så, idag er jeg annerledes.
Rolig. Pust inn, pust ut.
Rolig. Slapp av. Senk skuldrene.
Rolig. Roooolig. Dempe seg.

HERREGUD!!!!!!!, jeg dauer!!! Det er ingenting som er mer stressende enn å tvangsroe seg!! Jeg kjenner det klør under huden, jeg sitter og vipper på beinet, trommer med fingrene. Dette kommer til å gi meg hjerteinfarkt.

Dog, foreløpige tall er....hidsides all fornuft. Jeg ligger omtrent 20% over det høyeste målt her noensinne. Så det er kanskje noe i det der med å slappe av da...men det gir meg seriøst helt skjelven. Jeg har aldri følt meg så stresset i hele mitt liv tror jeg.

1 kommentar:

  1. Det er ikke mange andre enn deg som blir stresset av å slappe av. Håper de gode tallene holder seg.

    SvarSlett