24. september 2009

24

Mitt døgn har 24 timer. Akkurat som alle andres. Jeg fyller mine 24 med jobb, pendling, venner, hus, hage, Dyret, Ulven, trening og maling. Nå.
Etterhvert håper jeg malingen skal bli ferdig og studier ta den tiden malingen nå tar.

Men ikveld begynte jeg å tenke der jeg sto med pensel på en stol i gangen med flekker på fingre og klær. Hva bruker jeg egentlig tiden min til ? Den tiden som går bort på pendling og trening og maling og sånt. Den tiden hodet ikke trenger være så mye med. Hva gjør jeg med den tiden?

Hm. Med skam å melde....ikke særlig mye fornuftig. Tankene flyr litt hit og dit. Huske melk på handlelisten. Husk å lade mobilen. På tide å få klipt plenen til helgen kanskje...
Rett og slett vimse-tanker. Om ting som er viktig ja, men er det kanskje andre tanker jeg heller burde gjort meg....?

Ja, nei, eller vent. Jeg vet ikke. Jeg tror kanskje vent. Vet ikke.

Det er litt irriterende med ting jeg ikke vet. Jeg liker å vite ting.

Ikveld skal jeg ta frem Kloke-Boken igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar