30. september 2009

Det er kjørt.

Jeg følger en blogg, en med litt religiøst innhold. Det hender seg jeg gjør meg en og annen religiøs tanke selv også. Som regel ender jeg opp med flere spørsmål enn svar. Men ikke denne gangen, denne gangen endte jeg opp med et svar. Iflg. bloggeren er det ikke umulig at Gud verdsetter relasjon over prestasjon.
I så fall er det kjørt for min del. Hehe.

Utover det så er det -endelig- åpnet for egne faste plasser på jobb. Forsåvidt sitter vi der vi ønsker å sitte, og som regel er det samme sted hver dag. Men det å faktisk vite at dette her er min plass, og at jeg kan slenge opp et bilde eller to, en plante, små artige utklipp....min plass. Mine ting. Det ble brått litt mer hyggelig. Foreløpig har jeg kun hengt opp timelisten min. Og jeg har funnet en Tux som skal få sitte på støyskjermen mellom meg og kollegaen. Han er aldeles bedårende, med et lite skilt hvor det står "will break windows for food". Nerd and proud.

Dagen idag på jobb har begynt ganske elendig. Og det ser ikke ut som det skal ta seg opp heller. Ackja. Jeg surfer noe, spiller noe, og er generelt litt uinspirert idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar