18. september 2009

*host host*

Sånn gikk det. Jeg hoster og er hes. Littegranne feber og hodepine.
Treningen min holdt på å gå til skogen, men med treningskompiser som ikke tar en sløv dag så kunne jo ikke jeg være dårligere. Så jeg løp igår. Det var....smertefullt...hehe. Men fryktelig godt etterpå. Jeg kan nesten kjenne en daglig formforbedring. Og en vannvittig stigning i energi. Nå har jeg lyst på å begynne å studere. På kveldstid, for jeg har ikke tenkt å slutte å jobbe akkurat. Så det skal jeg gjøre. Studere altså:)

Så, jeg maler og pusser opp, jobber og trener, koser meg med venner og nyter livet i store drag. Helt når jeg skulle rekke å studere noe aner jeg ikke, hehe, men jammen skal jeg prøve. Det er på tide å bli noe :)

Forrige dagen handlet jeg skikkelig mat til Dyret (aka skogens kongle) og Ulven (aka neisy). De var inne i en eller annen form for felles sultestreik tror jeg. Ingen satte særlig pris på min gjerrighet når det kom til mat.
Fant en sak på en nettavis om en eldre dame som døde hjemme, som hadde sultne katter....

Jeg fant det best å investere i litt dyrere mat til Dyret og Ulven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar