26. september 2009

Besøk + boller = hyggelig

Begynner å bli en røver på boller altså :) Mange ble fortært, dog ikke alle....og så glemte jeg selvfølgelig å sende med resten. Ikke såå lurt siden jeg elsker boller, og særlig hjemmebakte, og ikke kan spise sånt selv. Nå ligger de som en fristelse av dimensjoner på kjøkkenet...lurer på om jeg skal prøve å "lure de på" vennen jeg har en 'date' med imorgen, hehe.

Ellers var det hyggelig med besøk idag, selv om de dro altfor tidlig desverre. Ack, sånn er det. Det er ikke bare jeg som bare har 24 timer i døgnet.

Jeg har klipt litt plen også, men det er fremdeles mer enn nok igjen til en geit eller to. Usj. Men å måtte klippe plenen er prisen man betaler for å ha hage. Og jeg elsker hagen og muligheten til å leke og kose meg på eget gress. Hvilket minner meg på et ordtak en bekjent har. Gresset er grønnest på din side av gjerdet...så lenge du husker å vanne det.

Flinke piken har fått litt omsorg idag også. *s*
Det er fint å høre og oppleve at andre ser at man anstrenger seg. Faktisk er det det.

Litt pussig skrudd sammen jeg, og jeg tror jeg vet hvorfor, men jeg velger å ikke bekymre meg så mye over det. Jeg aksepterer den jeg er. Og jeg tror de rundt meg som kjenner meg har respekt for hvem jeg er. Men om de ikke har så er det faktisk ikke så viktig. Det viktigste er at jeg vet hvem jeg er, og kan se meg stolt i speilet vel vitende om hvem jeg er.

Uansett, det skulle ikke handle om meg, men om dagen, hittil, som har vært fin, med godt besøk, hyggelig besøk, og....veldig hyggelig å se at folk føler seg som hjemme her. Fremdeles. Så det kan ikke ha vært så grusomt ille...

1 kommentar:

  1. Javisst var det koselig. For både stoe og små, virket det som. Sånt må gjentas. Ikke minst var bollene gode... hehe

    SvarSlett