30. september 2009

Hm. Juhu..?

Jeg vet ikke. Liten opptur med oppfølgingsrapporten. Veldig gode prosenter, god effektivitet og en so-so på tid. Men det er et problem jeg har og vet om, og som sjefen ikke bekymrer seg videre om ettersom alle mine andre tall er 'knallgode'. Jeg bryr meg ikke videre om det selv. Prosenten er det jeg synes er viktigst. Og vanskeligst, ikke minst. Men månedlig snitt på 53,8 er bra, ingen dag under 50, og toppnotering på 57,8.
Tidsproblemet mitt er fordi jeg er for rask. Jeg burde hatt en jobb hvor det hadde blitt premiert. Hrmpf.

Men, dagen idag er fremdeles litt....kjipern. Skikkelig....kjipern.
Hrmpf igjen.

1 kommentar:

  1. Jeg har tenkt tanker i dag, nye tanker, ville tanker, spik spenna gærne tanker i dag.
    Tanker som garantert vil bli forkastet med et fnys, tanker som vil mote refusjon og hån, tanker som kanskje med tiden vil modne...

    SvarSlett