26. september 2009

Ny blogg.

jeg rusler med tanken på å starte en ny blogg. Ikke istedet for denne, men i tillegg. En mye mer privat en. En hvor ting ikke trenger å skjules.
En hvor jeg kan lufte tanker om andre ting og andre sider, til en annen krets lesere.

Jeg vet ikke. Liker egentlig ikke å dele det sånn. Alt sammen er jo meg, et helt menneske. Men på den annen side, det er sider av dette hele mennesket som mange ikke ville forstå, noen ville fordømme, og noen av leserne mine har garantert ikke lyst på å vite.

Så er det jo sånn, at de som ikke liker, eller vil vite, bare kan slutte å lese. Joda. Men det er ting i denne bloggen, om enn litt halvskjult, som deler av lesekretsen logger seg på for å lese om. Skal de da måtte velge ? for å få med seg det de vil så må de se det de ikke ønsker å se....


jeg vet rett og slett ikke....men det er ting jeg ønsker å fortelle om. Ting jeg ønsker å få input om.

Som vanlig ønsker jeg meg en fasit :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar