9. september 2009

Sukk

Idag er en ikke fullt så grei dag. Noe merkelig egentlig, for jeg føler meg fantastisk, men det svirrer mye tanker rundt som jeg ikke helt klarer å gripe hverken hode eller hale på.

Jeg har prøvd å konsentrere meg men det glipper gang på gang. Jeg er litt virrete. Og litt giddalaus. Vel, jeg har gjort en hel haug med ting de siste ukene, enormt med ting har blitt gjort her, særlig hvis man tar i betraktning at jeg jobber, pendler og på alle andre måter er fanget av tidsklemmen. Men det er ikke nok. Det føles ikke bra nok. Og på slike dager som idag har jeg bare lyst på å tenne te-lys, drikke varm te og skrive.
Jeg har ikke lyst på å klippe plenen.
Jeg har ikke lyst på å vaske klær eller vaske opp.
Jeg har ikke lyst på å vaske gulvet.
Jeg har ikke lyst på å mekke bil.
Jeg har ikke lyst på å trene.
Jeg har ikke lyst på å beise resten av huset.

Jeg vil drikke teen min i skjæret av stearinlys og skrive.

1 kommentar:

  1. Jeg vet (litt av) hva du gjør på dager du sier du ikke har gjort noe. Så naturligvis blir min eneste kommentar; Du er så flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiiiiiink!!
    http://www.youtube.com/watch?v=gSYSA9AhN9o

    SvarSlett