28. september 2009

Post date:)

Bare veldig veldig kort, det er sent og jeg skal tidlig opp imorgen. Som vanlig:)

Jeg lette, og håpet at jeg skulle finne. Men nei. Ikke denne gangen. Litt...ikke irriterende, men synd. Det hadde vært fint om ting hadde vært enkelt, hehe.
Men, life ain't easy bitch ;)

Jeg har på ingen måte gitt opp å lete, som en glup dame sa her for noen dager siden, alt er en prosess. Så, dette var ikke riktig for meg. Ihvertfall ikke nå. Men det betyr ikke at jeg ikke finner riktig en annen gang. Eller et annet sted. Jeg må bare lete videre etter svarene jeg trenger.

For jeg trenger de. Jeg kan ikke lukke øynene for at det var et mirakel. Og hvis mirakler kan skje, så må de komme fra et sted. Man kan ikke skylde på Fru Fortuna i all evighet heller. Det ville vært enkelt.

Igjen havner jeg på ja, nei eller vent. Til forskjell fra før føles det nå mye sikrere som vent.

Og som jeg sa til en vettug fyr for ikke lenge siden.....hvis Han virkelig finnes så er Han der imorgen også. Eller neste uke. Eller neste måned. Eller når det nå skjer at jeg er klar.

Kanskje det er der det ligger, at jeg ikke er klar. Eller er det kanskje en unnskyldning jeg bruker for megselv for å slippe å gjøre dette vanskelige nå. Prokrastrinering er et godt ord...

Uansett. Date'n koste seg, -det- var enkelt å se. Og moro å se. Og nå, skal jeg krype i seng og kose meg under dyna *s*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar