29. september 2009

@ work.

Resultatene for forrige uke er inne. 6 plass. Nå er det like før jeg rett og slett gir opp. Jeg er lei av å slåss og jobbe som gal, og aldri aldri aldri komme på førsteplass. Dagene blir mye lettere hvis jeg bare godtar 6-2 plasser og er fornøyd med det. Problemet mitt er at jeg liker å vinne. Jeg liker å være best. Samtidig som jeg liker å gjøre det beste for kunden, og det er hurtig, riktig svar med et smil.
Så, da skal man være kjapp, blid, flink, OG best av innpå 300 stk. Det er igrunn merkelig at hjernen min ikke smelter.

Fikk melding av sjefen idag, p4 hadde beklaget at jeg ble klippet slik at det jeg sa ikke er det man hører. Jaggu bra. Greit nok å bli klippet sånn, men absolutt ikke når meningen på det man sier endrer seg.

Utover, så har jeg ikke hatt tid....øh...løgn, jeg har ikke tatt meg tid til å lete mere. Eller, konsentrert meg om den oppgaven. Hodet er opptatt med andre ting, ting som jeg heller vil, nå. Det er litt flaut å innrømme det. At andre ting er mer moro er kanskje greit nok, men at jeg velger bort er ikke greit. Egentlig. Men, så vet jeg jo ikke helt hva jeg velger bort heller da...dvs, ikke velger bort, men velger vent..

æsj.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Minner om at det tar tid å ikke gå 5 på, det tar mer enn 30 sek selv om det klippes i stykker etterpå.
    Javel så kom du på sjette plass, men så var det ingen av de andre fem som ikke gikk 5 på!

    *Dragen slettet fordi det gikk litt fort i svingen og ikke alt kom meg*

    SvarSlett