11. september 2009

Fredelig

Jeg liker fredelig. Enklere å samle hodet om viktige ting. Og jeg har en hel masse viktige ting som hodet må være med på.

Helgen skal jeg bruke effektivt. Jeg skal vel ærlig innrømme at jeg gruer litt for alt det som -skal- gjøres, og alt annet jeg burde ha gjort i tillegg. Men jeg tenker som så, at ingenting skjer før man begynner, derfor har jeg selvfølgelig allerede begynt. Snikstarta så og si. Og det både er og blir bra.

Jeg har en plan om å gjøre en huslig hyggelig greie med gode venner. Det er ikke umulig at det settes igang en eller annen form for hyggelig lage-mat-sammen ting. Litt usikker på om det skal bakes eller om det skal lages litt mer spesiell middagsmat. Det avhenger av hvor mange venner som skal være med. Mange venner = boller. Litt færre venner = elghøstgryte. Tror jeg. :)

Og tilslutt, jeg har tenkt litt rundt innredning idag. Jeg lurer på om ikke akvariumet, det store, må flyttes. Akkurat det er en jobb jeg gruer for, for det er -tungt-. Jeg skal måle litt, og tenke litt mer. Og, skulle det finnes en sterk hjelpsom mann uten ryggproblemer som leser dette....bare å melde deg altså:) Jeg kan tilogmed spare et par boller til deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar