10. september 2009

Og nok en dag går mot sin slutt.

En helt grei dag. En passe dag. En god dag. En flott dag. Alt avhenger av hva slags tilnærming man har. Jeg har nok hatt alle fire typer dag.
En helt grei vanlig dag, hvor alt som normalt skjer har skjedd.
En passe dag, hvor jeg egentlig har gjort lite, men føler at det er ok også.
En god dag, hvor jeg har fått tilbringe fin tid med gode venner.
Og en flott dag. :)

Sånn ellers har jeg fått invitasjon til å gjøre noe jeg faktisk gleder meg til. Jeg takket ja, selvfølgelig. Det er noe med å utvide sine horisonter. Litt skremmende kanskje, men samtidig veldig spennende. Jeg gleder meg virkelig kjempemye. Tror det blir givende på det mentale planet.

Forøvrig har jeg trent også, selvfølgelig. Dog kanskje ikke så mye som jeg hadde ønsket. Men ok, 50 minutter er 50 minutter. Jeg er fornøyd. Og jeg er enormt fornøyd med å gå inn i enda en str mindre. _Det_ er knallgøy kan jeg love !

Mål for imorgen er å ha en helt grei dag. En passe dag. En god dag. Og kanskje tilogmed en flott dag.

Nå går denne lille her og legger seg for å få sin skjønnhetssøvn. Selv om jeg iflg rykter ikke trenger det. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar