1. oktober 2009

Midt på dagen tanker

Det er kaldt her, noen har fått for seg at det er greit å lufte litt. Med alle vinduene. På begge sidene av lokalet. Samtidig. Det er altså så sabla grisekaldt her at jeg var nødt om å hente et teppe og slenge rundt meg. Ser antagelig ut som en litt puslete isbjørn med nesten bare nesetippen som synes her. Blond har jeg jo også blitt...

Det eneste som forsvarer denne vannvittige luftingen ville vært om kontorfuglene frøys ihjel også. Det begynte med to. Som fikk fint stort bur og greier...og rugekasse. Kan jo aldri vite, kanskje var det en herr og en fru.
Det var det. Nå er de sju inni buret. Godt buret er stort. Herr og fru fugl har forøvrig lagt egg igjen.

Hvorfor jeg ønsker de like frosne som en ispinne? har du hørt 7 kontorfugler kvitre i kor noengang? Det er støy. Mye støy. Ispinner støyer ikke.

Ikveld skal jeg male. *sigh*. Jeg er rimelig lei av å male, men nå har jeg lyst på å bli ferdig. I gangen ihvertfall, blir veldig veldig godt å være helt ferdig der, malt og satt inn nye møblene.
Så fine lamper igår og, ikke veldig dyre, men det er klart at skal man ha et par-tre-fire stykker så blir det kroner av det og. Så de er ikke første investeringen. Men fine var de.

Og...*lykke*...idag blir det taco til middag. Nam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar