8. oktober 2009

Brr.

Skrapte is idag. Ikke så kult som det kan høres ut som. Ifjor testet jeg et sånt stoff man bare skulle spraye på front ruten så skulle isen tine av seg selv. Isen tinte den, akkurat som reklamen lovde. Men som det luktet....noe helt vannvittig kjemisk. Helt sjukt. Kunne formerlig høre moder jord skrike. Brr...brukte ikke den mer.

Så, da skraper ^Luc is da, og mens hun står det og befrir VolvoBeistet for frossent vann så ramler det en tanke inn. Hansker. Rett nok har ^Luc et par, semskede sorte. Og det blir mye mye mindre kaldt på hendene om man faktisk bruker de. Så, hvorfor sto ^Luc der med småfrosne puselanker og skrapte is -uten- hansker ?
Fordi hanskene lå inni bilen.
Hvorfor var de ikke inne i gangen, varme og fine ?
Fordi ^Luc ikke har noen form for smart, vettug eller i det hele tatt brukandes oppbevaringssystem til hansker, solbriller, skjerf og andre accesorier i gangen. Derfor lå de i bilen, for da visste jeg akkurat hvor de var.
Akkurat av samme grunn ble det en del småkaotisk leting etter solbrillene i dag tidlig, enda jeg var helt dønn sikker på at jeg hadde lagt de i bollen på stuebordet, som jo er det mest innlysende stedet å legge et par solbriller forøvrig.

Jeg må bare finne en god løsning som gjør at jeg finner det jeg skal ha, enkelt. En oversiktlig ting, ikke en kurv eller skuff...og samtidig skal det såklart være pent og i stil med resten av gangen.

Wish me luck.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar