26. oktober 2009

Hm.

Jeg venter. Og venter. Og venter. Og venter.

Kun lokale ukesresultater inne enda. På de listene ligger jeg som nr 2. Noe som ikke nødvendigvis betyr en andreplass, det avhenger helt av antall timer den som leder har klokket inn. For få timer i løpet av uken = diskvalifisert fra listen. Det er noe med det at det er enklere å holde tallene høye hvis man jobber bare en times tid daglig enn hvis man jobber fulle dager. Det er på slutten av dagen, når man blir sliten og klar for å reise hjem, at tallene raser nedover.

Så. Enten kan jeg håpe han har jobbet lite og vente videre på totalresultatene, eller så kan jeg innse at jeg ikke klarte det denne uken heller og jobbe hardere neste uke.

Okey. Neste uke...

Jeg gir meg aldri !

[Edit] : Glemte å hoste opp forrige ukes snitt. 58,3, mot avdelingens beste på 59,2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar