12. oktober 2009

Life ain't fair

Så senket freden seg, og klokka er jo bare åtte på kvelden. Da skal jeg vaske opp, rydde kjøkkenet og badet, vaske bad, lufte Ulven, rydde litt stue før jeg tømmer, vasker og flytter akvariumet og fyller det igjen.
Når det er gjort skal jeg demontere og bære ut noen møbler som aldri kommer seg av flekken og som bare står i veien og støver ned. Skal man feire bursdager i fleng fremover så er det faktisk litt ålreit at det ser ålreit ut. At en del av dette ikke egentlig burde vært noe -jeg- må gjøre er så...noen må. Og når ingen andre gjør så står man igjen med seg selv da.

Ja, jeg er faktisk litt irritert over det. Snyltere er irriterende. Enten de snylter på tid, energi, penger eller hva som helst. Jeg har -alltid- irritert meg på folk som ikke drar sin del av lasset.

Og når det er gjort så skal det trenes, dusjes, tørke klær, sette på klokke til halv fem, og stupe i seng.

Life ain't fair.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar