23. oktober 2009

På tampen av dagen

Sånn. Da er fred og ro i hjem og sjel opprettet.
Dagens tall, siden jeg har slengt ut hele uken, 57,5. Det burde bli plass på pallen, om ikke annet. Vi får se utpå mandagen når de får regnet over.

Ellers har det vært ganske fredelig her. Ikke all verdens flotteste middag, men greit nok, nå som alle bursdager er unnagjort kan man leve sunnere igjen. Ikkenoe allverden kake idag heller, ting ble trøblete når kake-bakerens bil ikke ville mer et sted inni oslo. Ikke gøy, men sånt skjer. Siden jeg ikke var forberedt på det så hadde ikke jeg bakt selv, men jeg slang med en liten kjøpe-kake ihvertfall, på vei hjem. Greit å ha noe på bordet når det er gjester her.
Kanskje nesten like greit, jeg har absolutt ikke godt av å ha kaker i hus, hehe.

Fikk vakkert kjede og ble fryktelig glad for det. Og har en gave fra en veldig hyggelig og kreativ dame jeg er veldig spent på....men den er i en litt syk bil som er hos en bildoktor i oslo. Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet :)

Og nå skal jeg smøre meg med litt krem....og ta skjønnhetssøvnen min *s*

Det -har- vært en god dag. Alle dager jeg får tilbringe sammen med mine høyt elskede tobente og firbente venner i det lille grønne huset i skogbrynet er gode dager. Alle er like viktige, og alle er fine, på sitt vis. Og jeg ville ikke byttet bort noen aspekter ved livet mitt for alt i verden.

^Luc er 36 år og hun har det veldig godt.

Jeg ber om at du har det like godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar