4. oktober 2009

En flott høstdag

Det er en riktig flott høstdag i den lille hagen ved det lille grønne huset i skogen. Jeg sitter og nyter en kopp kaffe i fred og ro etter å ha servert varm lunsj til gode venner. Som takk for varm lunsj så driver mine gode venner og raker løv.
Jeg burde selvfølgelig hjulpet til, og skal nok det etterhvert også, men akkurat nå er verandatrappen med blogg, kaffe og en sigarett helt rette stedet.

Solen kommer og går og det blåser litt, men alt i alt er det godt høstvær.

Jeg har vasket benkene på kjøkkenet idag, og komfyren. Vasket og tørket klær, ryddet badet så det er klart for en omgang skurefille, vannet mine orkideer og trent pittelitt styrke.
Maten har jeg vært flink med også, og vitaminene mine.

Hm....det var da en oppgave til jeg skulle gjøre idag....hva søren var det da....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar