14. oktober 2009

Kakeblogg v 1.0

Innledet dagen ganske fint. Lovende. Alle blide og alle gledet seg. Litt utover dagen ble det en liten demper på humøret, men ikke verre enn at det bedret seg når man bare fikk snakket litt rolig sammen.
Ikke all verdens mest spennende middag, men jubilanten var fornøyd og det er nå engang det viktigste.
Siden jeg hadde lovet å stå for selskapet så var jeg litt....stresset. Men det er det jo egentlig ingen grunn til å være når jubilanten er sånt et enkelt menneske. Hun er som regel veldig glad for det enkleste hun.
Ikke all verdens mest spennende kake heller, men igjen, jubilanten mumset og var fornøyd og det er det viktigste. Jeg hadde tenkt å sende kake-restene med gjesten, men glemte det rent. Og nå er det egentlig ganske bra siden det kommer gjester idag og, så da slipper jeg å ordne ny kake til de idag. De får klare seg med rester, hehe.

Neste kakeprosjekt er på søndag. Jubilanten den dagen har ønsket seg fem kaker. I et veldig svakt øyeblikk sa jeg ja. Foreløpig ligger det ann til vanlige muffins, sjokoladekake, bløtkake, sjokolademuffins og en eller annen form for "bærbar" kaketingsak. Boller kanskje...kanelboller...vi får se.

Uansett, med det kakebordet så ser det skremmende skummelt ut for min fortsatte nedgang i vekt. Det blir garantert sendt rester med gjestene når de reiser. Garantert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar