5. oktober 2009

Fjarte Fjingende...

Siden dagen min begynte så vannvittig bra så tok jeg sjansen på å sjekke om hyllen jeg bestilte til gangen hadde kommet. De hadde rett nok lovet å ringe når den kom, men jeg stoler kun på megselv, så jeg stakk likegodt innom og spurte.

Neeiii....nå skal du høre her...atte.....feil på lageret. Den finnes ikke på lager den....

ØH! At det var? Hva sa? hørte visst ikke helt?

Jeg blir irritert. For jeg ble lovet, høyt og tydelig, at den var å få tak i. Hvis den ikke hadde vært å få tak i så hadde jeg da pokker ta ikke planlagt gangen ut ifra akkurat -det- settet. Ei heller investert i ymse smådeler som kom til å passe fint inn.

Selve møblementet får jeg i gave, greit med gamle tanter....men...det er dønn ergelig når jeg hadde håpet å fått alt klart til midten av oktober. Malingen er nå ferdig, ymse smådeler er i hus, manglet bare den fordømte hylla...

Men jeg kunne ta det helt med ro da. Hyllen kommer til norge. Oppunder jul.
At jeg vil ha det klart nå er det tydeligvis ingen som bryr seg om. Unntatt meg.

Hrmpf. Det var dønn ergerlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar