16. oktober 2009

Hrmfp.

Jaja, så har jeg egentlig ikke lånt en elektrisk visp. Jeg har mer...beholdt den. Hehe. Vel, jeg lånte den en gang, og så kom den seg ikke helt tilbake til Eieren.
Så, kan jeg låne den til etter kakebakingen ? Prettyplease ?:) Kan betale leie 'in natura'. Hehe. I dette tilfellet betyr det at leien blir betalt som kake :)

Jeg har fremdeles litt vondt. Eller, ikke vondt, men ømt og sårt. Merker kanskje aller mest når jeg strekker ut fingrene. Det skjer jo en del siden jeg ikke skriver skikkelig touch, men en litt egen versjon. Som medfører en del litt lange strekk med fingrene for å nå de tastene jeg vil fortest mulig.

Fikk råd om å ta noe betennelsesdempende. Så jeg må vel det etterhvert...ihvertfall hvis jeg blir verre. *sukk*

Med litt flaks er det bare en reaksjon på mye tasting på jobb og litt hjemme samt altfor mye maling og annet jeg har gjort. Jaggu er man avhengig av hendene sine og...

Jaja. Jeg er sulten.

2 kommentarer:

  1. Tenker med meg selv at en visp bør alle ha, og ikke bare av den hånddrevne sorten. Selv har jeg to av den og i tillegg en miksmaster, to stavmiskere og en foodprosessor.
    Så konklusjonen blir at selv om kjøkkenutstyr ikke er det artigste å få i gave, kjenner vi begge en som i det minste enda en gang burde ha vidrefomidlet behovet.

    SvarSlett
  2. Jau, men det er egentlig bare min egen skyld siden jeg er et tåkehode noenganger. Jeg var ute jeg nemlig, og handlet ny. For det er så praktisk...det er bare det at det er så mye mer praktisk når man kjøper en stavmikser som ikke bare kutter...men en som kan vispe og. Det gjorde ikke jeg, hehe.

    SvarSlett