18. oktober 2009

Stille

Når huset blir bråtomt for gjester så oppdager man hvor stille det kan bli.
Det er utrolig stille her nå.

Kake ble fortært. Ikke nødvendigvis med slik liv og lyst som jeg kunne ha ønsket meg, men når noen av gjestene er kresne og andre er mer opptatt av det sosiale....ja, da blir det slik. Ok, greit nok. Gjestene koste seg. Vertskapet koste seg. Jeg har vært ute og fått litt frisk luft.
Det har vært en helt grei dag.

Nå har jeg bakt og ryddet og vært sosial og laget kaffe og ryddet mer og svart på spørsmål og laget mat og laget kaffe og bakt og ryddet og i det hele tatt.....nå er jeg ganske klar for at det er ett helt år til neste gang.

Men jeg faktisk ganske klar for at det er min tur til å bli skjemt litt bort snart....jaja, det er vel bare en ti-tolv år til....jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar