23. oktober 2009

Helgestarten er på gang.

Og dagen begynner bra.

1) Jeg forsov meg ikke. Det er jo alltid starten på en fin dag det.
2) En ikke altfor sur stemning i heimen. Litt trøtt, men ikke sur.
3) Mitt eget flagg på pulten idag. Juhu. Gratulere med dagen til meg.
4) Ett gratis lodd i dagens vinlotteri. Juhu. Igjen, gratulere med dagen til meg.

*gjesp*
Jeg er trøtt. Veldig trøtt. Kjenner på at det hadde vært kjempefint med en liten ferie nå. Sove lenge, sløve i en hengekøye i skyggen av en palme...
Jaja, det er lov å drømme. Jeg får kake idag da...selv om jeg ikke kan spise den, hehe.

Hånden er ikke bedre. Ikveld tenkte jeg at jeg skulle prøve liten sånn varme-bag på puselanken, kanskje det kan være en god ide.

Neihuff, dette ble en av de kjedeligste og trøtteste bloggene ever. Jeg bare er sånn...gjespete...trøtt....

Hm. Lurer på om en kopp med flytende sukker og sjokolade kan gjøre susen....

2 kommentarer:

  1. Happy Bursdag Elisabeth!!
    *Juble-Juble-smellbongbong-Juble-Smellbongbong*

    20-16 er en fin-fin alder. Når man er 20-16 år tenker mann gjennom agendaen og luker ut det som ikke er lurt. Når man er 20-16 vet man litt bedre hva man driver med, man kaster ikke bort tiden på tomt snakk og når man snakker så tenker en over hva en sier og... vel... da snakker man reint.
    Når man er 20-16 år gammel er man selektiv med hvem man tar tull og tøys fra for man vet man er verdt mer. Man sløser ikke med tiden for man vet at den er dyrebar, og man vet at her i verden kommer man ingen steder om man ikke tar på seg støvelettene og går dit selv.
    20-16 er en fin-fin alder. Det er et år mer enn sist, et år man er blitt klokere og mer refletert på. Bare tenk på alt man har å glede seg til etter hvert som årene går og man gjør nye fremskritt, både med og uten støveletter :-)

    Happy, Happy Bursdag!!

    SvarSlett
  2. Nå kan jeg ikke helt se for meg hva man skulle finne på å gjøre uten støvletter, hehe, jeg klipper tilogmed plenen med høye hæler jeg *s*
    Men tusen takk for lykkeønsker, og uansett alt, det er en god dag. For jeg har bestemt meg for at det skal være en god dag. Og et godt år, det som er igjen.
    It's all in the attitude.

    Og det har jeg mye av ;)

    SvarSlett