2. oktober 2009

Morgenstund...

Her sitter man da, og taster som en gal på jobb. En kopp pisslunken te står på pulten foran tastaturet. Mobilen min ligger ved siden av, sammen med en halvtom eske Doc Stærk polarmint.
Jeg ville mye heller vært hjemme. Sitte i sofakroken, teppe rundt meg, rykende varm kaffe, laptop og skogens kongle i fanget, fyr i ovnen.
Vel, taster som en gal var å ta i, det er relativt stille her nå. Stille før stormen kanskje. Det hadde vært noe, jeg kjeder meg så lett når det blir stille. Og når jeg kjeder meg blir dagen så sabla lang. Akkurat som igår. Jeg holdt på å daue av kjedsomhet.

Å kjede seg er ikke bra, da ender det som regel opp med at man gjør ting som er mindre lurt. Eller rett ut stokk dumt.

Jeg har kjedet meg mye hittil i livet. Jeg har gjort mye dumt også.

*sukk*...det blir nok en sånn treg kjedelig dag dette her ja.
Ok, men det er greit, om det skal være såå stille idag så skal jeg jammen dra en prosent på over 60! Foreløpig er jeg på 57,9.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar