12. oktober 2009

En vanlig dag på jobb

Jeg sitter nå her, med varm te og foreløpig 7 webleservinduer oppe. Er litt småtreg idag. Sendt avgårde et par mailer, har en plan for lunsjen. Desverre omhandler det ikke spising. Jeg skal rase ut og handle en bursdagsgave til en veldig god venninne. Litt usikker på hva enda, men jeg regner med at jeg skal finne noe hyggelig hun blir glad for.

Men

Den egentlige grunnen for dette blogg-innlegget er jo noe helt annet. (det kommer mer oppdateringer rundt bursdager og gaver og kaker og sånt senere)
Jeg sjekket over gamle linker isted. Fordelen med å ha "egen" plass er at mine snarveier og sånt ikke blir rotet med og slettet eller flyttet. Så, jeg skulle rydde opp litt i linkene mine og fant igjen noe jeg synes er kjempemorsomt. Og, jeg anbefaler alle å i det minste prøve. Either you love it or you hate it. Men jeg satser vel en femmer på at kan du lese, så digger du det.

http://www.adventur.no/

Idag skal jeg spille det og blogge mens jeg jobber. Og ikveld tror jeg det blir en adventur-kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar