5. oktober 2009

If you got it, use it.

Idag, veldig snart, skal jeg ned til Gutta på Haugenstua. Ikke fordi jeg renner over av gryn, men vinter er vinter. Og regnestykket er ganske enkelt.
^Luc + ^Luc's kjørestil + norske vinterveier = katastrofe uten piggdekk.

Jeg burde såklart bli litt mindre aggresiv i trafikken, men hey....siden når gjorde jeg noe jeg burde ?

Så, hva gjør man da, når man må ha nye vinterdekk, og har bestemt seg for at pigg er det eneste som duger ? Og i tillegg er ganske blakk ?

Vel. Man tager en ny push-up bh, en topp med vid rund utringning, sminke, strømper & høyhelte sko, bukser som sitter som et skudd, en kul kåpe slenger den blonde manken i musefletter....og setter på en blank lenke som går to ganger rundt halsen. Så strammer man lenken slik at første gangen rundt ligger snug og den andre henger ned i utringningen. Så legger man på litt mer sminke, et hint av velduft, og krysser fingre.

Jeg regner med å måtte hoste opp gryn, men jeg har absolutt ingen problemer med å få avslag i prisen.

Når jeg tenker meg om....sist jeg var innom der, litt mindre fiffa i look'en, så leverte jeg 12 gamle dekk og betalte bare for å ha levert 4.

Vi får se....vi får se....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar