10. desember 2009

Luke nr 10

Og det er fjorten dager igjen til julaften. 14 små dager bare :) Jeg burde ikke glede meg, for det er 14 dager og 4 kilo. Urk søren så vanskelig det er. Og så lite selvdisiplin jeg har. Urk urk urk.
Men jeg gleder meg til jul. Det har potensiale til å bli en hyggelig dag. På lørdag må jeg ut og skaffe et par småe gaver og så er jeg faktisk ferdig...juhu. Dvs, "ferdig". Venter fremdeles på ting fra det store utland, men når det kommer så skal det bare pakkes. Så jeg er faktisk mye mer klar for jul 2 uker før enn jeg noengang har vært tror jeg. Det er godt å slippe stresset.

Idag er jeg frossen og kald, og sliten. Det er litt dagen derpå for meg. Jeg tåler bare ikke slike intense fester som den jeg var på igår. *s*

Og neste fredag tar jeg juleferie. JUHU! Det er en lenge etterlengtet ferie. Jeg er sliten faktisk. Det har vært mye og jeg kjenner jeg trenger den ferien, selv om det betyr en smule mindre gryn i januar. Slik er det bare, og slik må det være. Denne ferien har jeg behov for. Litt pussig følelse hos meg som lider av arbeidsnarkomani tho...

Snøen lar enda vente på seg. Litt bra, jeg liker ikke å måke. Og litt trist, det -er- hyggelig med snø.

Dagens luke ? nje....må man ha luke hver dag da? *s*
Ja, ok...hm...tåke ? Ja. Tåke. Litt ute, og litt inne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar