6. desember 2009

Luke nr 6

Egentlig har jeg prøvd å skrive luke 6 flere ganger, men hvert eneste forsøk har blitt slettet. Rett og slett ikke fornøyd med resultatet. Sånn blir det når man får prestasjonsangst *s*

Dagen ble ikke som planlagt, men slik er livet her...man har lært seg å være såpass forberedt at ting skal gå vannvittig galt før jeg legger meg ned og gråter. Fleksibilitet er viktig, det meste går å endre på, selv på kortkorte varsler. Og ofte blir det ikke noe verre av å endre....noen ganger blir det tilogmed bedre.
Idag ble en slik dag. Jeg skulle egentlig vaska, men det gjorde jeg ikke. Noe som er bra, for jeg hadde ikke lyst på å vaske gulv. Fikk litt frisk luft istedet, i blåsten. Surt og kaldt, men sikkert sunt *s*
Så handlet jeg et par så! søte hansker og spanderte på middag ute. På den måten slapp jeg å lage middag også, noe som var fint siden jeg var i lite humør til å lage mat. Jeg var tilogmed innom en burger king uten å spise noe selv. Det er et lite mirakel. For jeg -elsker- burger king mat.
Og fikk snakket litt med en venn, fikk råd om ting jeg synes er vanskelig, det er alltid fint å lufte tanker og få andres input på saker.

Dagens luke inneholder vanlighet. Helgehverdag. Normalitet. Det er slike dager det er flest av, og det er godt å ha flere og flere slike dager. Jeg har aldri likt berg-og-dal baner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar