22. desember 2009

Luke nr 22

God tirsdag.

22'ende, og idag skal jeg gjør meg ferdig. Alt unntatt pyntingen av selve treet, det skjer imorgen. Det betyr at jeg mesteparten av kvelden skal sitte foran ovnen omgitt av et kaos av papir og tape. Jeg er så lite glad i å pakke inn gaver.
Ikke for det, jeg er ikke spesielt glad i å pakke ut heller.
Jaja, fra gaver til noe annet.

Lei hoste er tilbake. Litt senere idag er det tur ut på programmet. Alt jeg kommer til å trenge fremover skal handles idag. Jeg skal ikke ut i butikker hverken imorgen eller på torsdag. Kaos kan få være kaos for min del, jeg skal kose meg i fredelige omgivelser istedet.

Håret ble kort også. Ikke så kort som jeg hadde tenkt, det ville ikke frisørdamen, men det ble kortere ja. Nå sitter jeg med vått hår og det rekker bare såvidt ned i nakken. Deilige deilige *ss*

Dagens luke; litt kaos, innspurten. Og du ? idag synes jeg du burde gjøre noe godt for dine nærmeste. Om det så bare er å servere en kopp varm te og ta oppvaska uten å gjøre noe styr ut av det. Vi fortjener alle litt bortskjemming.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar