20. desember 2009

Luke nr 20

Og hva skal man si ? annet enn gjesp...idag har jeg fått sove ganske lenge faktisk. Det hadde bare vært mer effektivt om jeg hadde lagt meg i vettug tid igår. Jaja.
2,5 to go btw. Ikke sulten eller sliten men forferdelige møre muskler. Ikke særlig behagelig, det kan jeg love!

Myyyye bedre temperaturer også *sssss*, så idag skal noe av treningen legges utendørs. Å slepe akebrett oppoverbakker gjør nok susen, og dessuten mye mer moro enn å jogge.

Lærte meg å bruke mobilen min mer effektivt mot nett igår. Det er ganske trist egentlig, skulle ikke tro jeg satte mine første spor på internett allerede i 1995. Nærmest en pioner, det var ikke helt vanlig ha å internett hjemme blandt nordmenn i de dager, og ihvertfall ikke vanlig blandt jenter. På mine gamle dager har jeg blitt helt utdatert på teknologien, og nærmest litt redd for å lære meg noe nytt. *sukk*

Men, som det meste andre, det handler bare om å sette seg ned å prøve, det er faktisk ikke vanskelig.

Det er mye annet som -er- vanskelig. Forferdelig vanskelig.

Dagens luke inneholder mitt eneste ønske for julen. Jeg ønsker meg vennen min tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar