7. desember 2009

Luke nr 7

God kveld, og velkommen til min syvende desember.

Jeg har juleverksted på gang. Vi klipper og limer. Dvs, kompisene mine driver på, selv sitter jeg og venter på at hodepinetablettene skal virke.
Generelt uinspirert, hodet er alle andre steder enn der det burde være.
Nå har jeg utsatt gulvvasken nok en gang...det kan se ut som det blir gode kår for hybelkaninene til jul. Bedre for hybelkaninene enn de andre husokupantene, de lever farlige dager. Skogens Kongle har virkelig funnet igjen jaktinstinktene på sine eldre dager.

Vi har snøsprayet litt idag også. Vakkert ? nje, ikke helt. Det er litt a la "syng med den stemmen du har". Ikke så fryktelig vakkert kanskje, men uendelig hyggelig. Og kanskje det er slik at trening gjør mester også? I så fall borger det for kul snøspraying om en 10-12 års tid.

Det er forøvrig 4 kilo to go. Enda jeg har vært litt slapp med trening. Antar det kommer av en litt manglende matlyst. Men det spiller ingen rolle, ned er ned. :)

Etterpå skal vi pakke et par gaver. Gidder ikke stresse vi, så det blir litt hver dag.

Dagens luke inneholder forberedelser. Pynting & pakking. Samvær og samtaler.
Du vil ikke tro for pussige samtaler man kan over pakkebånd, tape og sløyfer...*s*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar