15. desember 2009

Luke nr 15

*gjespgjesp*
Jeg må virkelig begynne å legge meg tidligere. Virkelig. Natterangling kan jeg begynne med til helgen. Da slår ferien inn...juhu X mange :)


Sto forøvrig opp til snø og. Ganske mye. Det er fint, da blir det enklere både å bygge snømenn og kaste snøballer. Og føler jeg meg riktig barnslig kan det hender jeg dynker noen ufrivillige også *s*
Ingenting som litt snø for å få frem barnet i meg. :)

Igår var jeg tøff, så nå skal jeg belønne megselv med å tillate lek fremover.

Dagens luke : Lek !

4 kommentarer:

  1. Jeg må også legge meg tidligere... Fint med snø ja... :-D

    SvarSlett
  2. Hyggelig å se deg innom galskapen enda Harald :)
    Ønsker deg & alle dine en fredelig jul full av lykke.

    SvarSlett
  3. Ringer en dag galskapen ikke har vært for utmattende på denne siden. Kan jeg ringe mellom ti og elleve?

    SvarSlett
  4. Klart du kan Harald, bare hyggelig det:) Notorisk natterangler jeg så det går bra. :)

    SvarSlett