18. desember 2009

Luke nr 18

Og det er nissefest.

Nissefest er en sånn greie man gjør siste dagen før man tar julefri'en sin. Idag er min siste dag på en stund. Fri helt til 4'de dag jul. Det kan jeg leve godt med.
Så, derfor er det nissefest på meg og en annen kollega idag. Jeg har, selvfølgelig, min råsa nisselue på, hun en rød blinkende en.

We dare to be different. :)

Det er minus atten grader utenfor, skikkelig knirk under skoene, og jeg er delvis opptatt av ikke å fryse på meg kattunger og delvis opptatt av å føle meg ålreit. Derfor jeans med strømpebukser under...og litt kalde høye sko.
Jeg håper det blir litt bedre temperaturer imorgen, da skal jeg ta med meg noen venner og lete opp et brukbart tre. Det er ikke aldeles umulig at vi mekker kakao og niste og tar akebrettet for å hente på skikkelig vis, i skogen. Men det avhenger helt klart av temperaturen, for det er fryktelig lite aktuellt å trampe rundt i skogen i minus 18.
Gruer for å komme hjem ikveld, sent og sliten og iskaldt hus...

Dagens luke, varme tanker. *s*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar